søndag 1. mai 2011

Heisann!

Dette er en blogg som skal følge meg på utveksling til USA året 2011-2012! :D


Jeg skal fortelle litt om tiden før avreise, og selvfølgelig tiden i USA! Jeg skriver denne bloggen slik at både venner og familie kan følge mitt år i USA, men også for min egen del.

Jeg søkte om utveksling høsten 2010. Jeg dro på intervjue og fyllte ut hele søknaden. Søknaden ble godkjent,og neste skritt var å begynne å betale. Jeg fikk litt nerver, og tenkte at jeg ikke kom til å klare å reise til USA et heeelt år. Men etter noen uker begynte jeg å angre, og jeg satt meg derfor på venteliste siden alle plassene var blitt fyllt opp. For noen dager siden fikk jeg vite at jeg lå på 1.plass på ventelisten, og ble selvfølgelig veeeldig glad. Dagen etter fikk jeg beskjed om at jeg hadde fått plass og ble selvfølgelig eeenda mer glad :DD


Neste skritt nå er å bytte programfagene, ta vaksiner, få meg visum, fornye passet, og ja!  og selvfølgelig dra på preorienteringsleir neste helg! gleder meg :D

Me prekas! :D


-Solveig

weheartit.com

6 kommentarer:

  1. That's like so cute and awesome and I just kind of look forward to read your blog when you're travelling to the united states of america. It's gonna be LEGEN..wait for it, I hope you're not lactose-intolerant, cause the next word is.. DAAAARYYY!

    SvarSlett
  2. Omg!! welcome to the exchange student blog-world hun <3

    SvarSlett
  3. bra at du fikk plass da! du kommer til å kose deg masse =D har du valgt region?
    linker deg =)

    SvarSlett
  4. Haha, du er søt julieeeeeeeee <3

    Takk Vikki <3

    jaa, kjempe glad :DD nei, resier med AFS, så vi kan ikke velge region.
    Linker deg også :))

    SvarSlett
  5. Sv: Tusen takk! Føler meg veldig heldig som har fått familie så tidlig :)
    Linker deg og! Du hadde foresten ein veldig fin blogg sjølv ;)

    SvarSlett