torsdag 5. mai 2011

Siden sist!

Hei og hopp! :D
Siden jeg fikk godkjent søknaden min litt senere enn de fleste, henger jeg litt etter i prosessen. Men siden sist har jeg tatt vaksinen hepatitt A+B. Jeg tar hurtigversjonen, for da er allt i orden før jeg drar til USA. Tar 3 doser med 1 ukers mellomrom, også tar jeg den siste dosen når jeg kommer hjem til Norge igjen.
Jeg har også fått kopi av 1.termin karakterer som jeg skal sende inn.

Mangler nå å fyllle ut papirene om visum-søknad, og fornye passet mitt :))

Når det gjelder SLEP-testen, fikk jeg beskjed om at den skal jeg ta på preorienteringsleiren til helgen.
Gleeeder meg :DD


Tumblr_lk7rrj2ssa1qanb11o1_400_large
Bilde weheartit.com

2 kommentarer:

  1. Flinke Solveig pus <3
    Du får til SLEP-testen lett :D

    SvarSlett
  2. SOLVEIG!! DU HAR IKKE SAGT TIL MEG AT DU HAR LAGET BLOGG?

    SvarSlett