søndag 19. februar 2012

Jeg elsker Grandma

Jeg elsker Grandma! Denne helgen dro min vertsmor Kate og vertsfar Andrew til Chicago for å være sammen Kate’s søster. Derfor kom Grandma på besøk! Jippppiiii :D

Det var planlagt at hun skulle komme på fredag, men hun var dessverre syk. Vi trodde derfor at jeg og Adrianne måtte være hjemme med guttene hele helgen. Slik ble det altså ikke!

På fredag hadde både jeg og Adrianne trening. Vi kom derfor hjem i rundt 18-tiden. Meghan sendte meg akkurat da en melding og spurte om jeg vill henge med henne, Annett, Kristin og Emily. JA, selvfølgelig hadde jeg det! Adrianne hadde noen venner som kom over, så jeg forlot  henne ikke helt alene.
Kristin og Annett hentet meg, før vi deretter dro til Target. Maddie og Annett skulle nemlig kjøpe seg badedrakter for synkronsvømming. Hehe, tenk om jeg hadde joinet det. Det hadde vært litt av en opplevelse! Deretter var vi alle gira på is, så vi dro til Coldstone. Der er det bare is! Jesus, det var helt fantastisk godt. Trodde jeg hadde smakt god is, men i forhold til dette var det andre jeg har smakt i mitt tidligere liv ingenting! Kanskje det har noe med hvor mye sukker og fett det inneholdt. Men det snakker vi ikke om. Deretter dro vi til Meghan, hvor vi bare snakket og lo.

Jeg kom hjem til Adrianne, Chelsea og Emily. Lå og snakket til jeg vips var i drømmeland. Våknet opp midt på natten midt på stuegulvet. Ops!

På lørdagen våknet vi til noen ikke så trøtte gutter. De var veldig gira klokken 7 om morgningen. Rart det der altså. Jeg lagde frokost for alle, før vi vasket og ryddet for Grandma og Grandpa skulle komme. De kom med ett stort smil om munnen! De tok med seg guttene på kino, mens jeg, Adrianne og Chelsea dro til Target og Ulta. Kjøpte meg en sekk, og to topper. Deretter dro vi til en China buffeet. Det var sushi der! Var ikke den beste sushien, men halo; shusi er sushi! Deretter dro vi til Pizza Hut for å møte resten av flokken.


På søndag dro vi alle sammen for å spise frokost ute. Det var GODT! Jeg bestilte italiensk omelett. Mmmm, ble med andre ord veldig god og mett! De hadde forresten også veldig god appelsin juice der. Kan anbefales! I tillegg var det gratis på fyll av kaffe. Det var nesten høydepunktet!

Etter vi alle var gode og mette(og litt trette) dro vi til Target. Grandma mente nemlig at guttene trengte noen nye klær. I tillegg skulle jeg og Adrianne tenke ut noe vi trengte. Ååå, jeg elsker Grandma! Hun kjøpte meg en veske, mens til Adrianne kjøpte hun en kjole. Hun kjøpte også vaske ting, slik at vi kunne rydde badet!

Resten av dagen brukte jeg på å pugge til matte quiz og gjøre andre lekser.

Hadde en super duper helg! Klarer allerede ikke vente til neste




Har ingen bilder for øyeblikket, så da får dere ett bildet der hvor jeg ler. hehehehhee. husker ikke hva jeg lo av da. hehehe. hahahha.hiihihh.hooohohohoooho

1 kommentar:

  1. Så heldig du er som har en så koslig og raus Grandma. Disse folka du møter over there blir kanskje venner med deg for livet!
    Gratulerer med ny veske! Du må sikkert leie en container når du skal hjem igjen ;-)

    SvarSlett