søndag 5. februar 2012

Noth VS South+Adrianne lappen+ tiden går fort!


Vanligvis så går ukene veldig fort. Ikke litt fort, men veldig fort. Denne uken var ingen unntak. Det gikk til og med fortere enn vanligvis! Hadde trening og lekser hver dag, så det hjelper nok tiden til å forte seg.
På torsdag 2.februar fikk min baby host søster LAPPEN! Ja, hun er to år yngre enn meg og fikk lappen! Endelig! Har ventet på det øyeblikket helt siden jeg kom hit. Vi bor 20 min unna skolen og resten av sivilisasjonen. Med 3 søsken, så blir det mye kjøring og planlegging for Adrew og Kate. Nå som Adrianne har fått lappen, så blir jo alt mye enklere. OG morsommere! Vi kan dra på shopping, field trips osv. Ja, mamma og pappa. Jeg bruker bilbeltet, følger ekstra godt med, og ikke girer henne opp. Hun er veldig flink til å kjøre, og kjører veldig forsiktig!

På fredag hadde vi trening, som vanlig. Vi øvde på “Diamant press” mesteparten av tiden. Vi øvde også på vanlig offence. 15 minutter vi egentlig skulle væreferdig sa treneren “Bring it in”. Det betyr vanligvis at vi er ferdige med treningen. Men denne gangen var det for å fortelle oss at vi matte skjerpe oss og at vi ikke hadde noe energi. Istedenfor å slutte 15 minutter tidligere, sluttet vi 15 minutter senere. Etter treningen var det tid for PASTA PARTY! Pasta partyet ble holdt hos Saras cottage. OMG, for en grisefin hytte. Det lå 10 meter unna innsjøen. Det var kjempe stort og veldig gjennomført. Når vi kom dit luktet det veldig mat. Vi var alle veldig sultne og gira på mat. Maten kom på bordet og maten smakte himmelsk. Vi tullet og tullet. Tok bilder og så på kampen North VS South vi spilte forrige gang. Etter en stund ble vi lei av å se på kampen, men vi spolte til slutten slik av vi kunne se meg spille. De var denne kampen jeg skøyt mine to første “free throws”. Morrrroo!
Vi spilte også et spill som jeg ikke husker navnet på akkurat nå. Det var ikke sånn veldig morsomt, men bedre enn sjakk!


Meg og Jaelyn poser en vakker pose.

Meg og MacKenzie. Hun er 6.3 feet høy. En veldig flink basketball spilelr med andre ord!

Lag bildet. Vi manglet Lindsey fordi hun var syk..

Oj, tror jeg puttet inn to bilder av det samme. Jaja, det er jo bare dobbelt så koselig!


Tullebildet. Tullekopper altsåååå

Her satt vi å snakket om gutter og allt det tullet.


Wooooi, ett klassisk hoppe bilde! I bakrunnen her er innsjøen jeg snakket om. Trist det var for mørkt til å se det!
 Etter vi hadde løpt rundt, tatt bilder, spist, snakket osv osv, var det tid for å dra hjem. En sliten Solveig la seg med ett smil om munnen i sin deilige seng.
NORTH VS SOUTH! Jeg går på North. Fordi jeg er en av de kule barna. Alle taperne går på South. Hehe, neida! Noth VS South er en veldig stor greie. Det er om å gjøre å ikke tape, for det er FLAUT!

Ironisk egentlig. South er liksom den røde fjompen,mens vi er den gule fjompen som blir tråkket på.



Sist gang vi spilte mot dem, vant vi med 30 mål. Derfor så var ikke vi så veldig nervøse. Målet var vell ikke å vine, men å vinne med så mange mål sommulig! Slutt resultatet ble 33_-66! Jippppiii. Jeg fikk spille mesteparten av 4thquarter. Scorte ingen mål, men hadde det veldig gøy!! Prøvde å score en gang, men nok en gang var kurven for liten for meg! Uflaks altså…
Etter kampen var det en pause. Varsity jentene skulle nemlig spille klokken 6etterfulgt av guttene. Sara spurte om jeg ville være med hun hjem sammen med Maddie og Dasy. Vi spiste rester fra pasta partyet og føyk avgårde tilbake til South. Glemte jeg å fortelle at fargene til South er rød og svart? Ja, jeg må nok ha gjort det

Varsity Morgan kjemper om ballen.

Gjett hvem som vant? NORTH! Hurra. Det var veldig gøy. Jeg stod sammen med Sara og Jessica. Deretter sammen med Macy og Chelsea. Tenkte dere ville vite det! Macy og jeg planla at jeg kunne ta med meg broren hennes hjem til Norge, også kan hun komme med. Hun bameg om å finne en gutt til henne, slik at hun ikke er alene. Noen som melder seg? Neeeeida, jeg bare skrøner med dere. Hehehehehe, jeg er morsom.

Meg og Jessica. Jeg glemte å fortelle at på North VS South kampene, må man kle på seg etter fargene til laget sitt. Alle(nesten) hadde på seg enten gul eller blåe klær. Ganske morro igrunn.


Sara/cutie
Med ett smil om munnen vendte jeg og alle andre barn hjem. Adrianne, Kate og Andrew var ikke hjemme, så jeg var alene med guttene. Guttene sov, så det var en stille og rolig kveld med andre ord.
Grunnen til at de ikke var hjemme er fordi Adrianne hadde danse konkurranse denne helgen. Ikke hvem som helst konkurranse, men STATE! Har med andre ord vært noen harde uker på Adrianne. Konkurransen var ett stykke unna, så de leide ett hotel. Adrianne sitt lag fikk 8.plass. De fikk mange poeng trukket av pga “inappropriate language in the song”. Typisk altså! Kate sa at de sannsynligvis hadde kommet på 5.plass eller noe hvis det ikke hadde vært for sangen. Det må være sykt deprimerende!
Siden jeg var alene med guttene, matte jeg stå opp tidlig. Trodde jeg matte ståopp klokken 6, men Ari sov uvanlig lenge denne dagen. Helt til 830. DIGG! Jeg våknet av at han skrek om melk. Jeg gav han melk. Etter en liten stund kommer han inn på rommet mitt igjen med “Shakies”. Han får det hvis han spiste forlite kvelden før. Han snakker ikke, er slapp, og skjelver. Stakkars lille gutt. Ga han en bolle med frokostblanding, og da var han fin igjen! Føler jeg gir litt for mye detaljer, men det er jo detaljer som en viktig. Det er også morsommere for meg å lese ett detaljert innlegg om mange år. For tenkt om jeg har glemt alt? Derfor får dere detaljer!!
 Vi bestemte oss for å lage cupcakes. Vi lagde ikke de fra grunnen av, for vi hadde en ferdigblanding. Colevalgte sin egen pynt, men ifølge han så luktet den pynten oppkast. Haha,stakkars. Det så faktisk ut so om han kom til å kaste opp når han luktet det. Han tok derfor en helt plain cupcake istedenfor.


Ari liker cupcakes

Cole elsker cupcakes

Yummyyyy
Resten av dagen gikk med å rydde badet til meg og Adrianne, vaske klær, rydde, lekser, slappe av, løpe til The lake og dra til buttiken for å kjøpe noe greier til middagen. Jeg tror jeg glemte å fortelle at Adrianne kjørte på sitt første dyr? Det var sykt morsomt! Det var en søt liten «opposom». Ble mye skriking for å si det sånn. Ah, det var gøy!
Denne uken har jeg treningen hver dag, med unntak av på Tirsdag når vi har kamp!

Prekas søtnoser

<3 <3







2 kommentarer:

  1. Haha, du er så morsom. Du får det til å høres ut som om livet er en lek og en latterbombe 24/7! Men egentlig så er det jo det da. I LOVE YOU <3 The brothers er bare så syyyykt søte

    SvarSlett
  2. Enig med Julie! Det er så deilig at du er så positiv til alt Solveig. Da blir det morsomt å lese og deilig å tenke på at du lager livet bra for deg selv og andre. Du lever virkelig opp til ordtaket: Turn shit into roses.

    Også er jeg glad for å høre at Adrianne er flink til å kjøre og at du ikke fyrer henne til råkjøring. En sjafør sitter jo med menneskeliv mellom hendene (og føttene - foten for det er sikkert automatgear :-) Du kan hilse henne fra meg å si at jeg setter VELDIG stor pris på at hun kjører forsiktig!

    SvarSlett