torsdag 24. november 2011

Thanksgiving

Hei søtnoser!

Når er klokka 0715, og vi er på vei ut av huset. Vi skal nemlig til Menamonie denne thanksgiving helgen:D Menamonie er hvor Andrew og Kate har vokst opp, så omtrent hele familien dems bor der. I dag er det selve Thanksgiving, så vi skal spise maaaassse mat. I morgen er det Black Friday, så da skal vi shoppe maaaaaasse julegaver. Vi skal også se julenissen i morgen. Da skal jeg ønske meg noe :)
På lørdag er jeg ikke helt sikker på hva vi skal gjøre, men tror vi skal på noe danse show ish. På søndag er det hjemreise.
Er ikke sikker på om jeg får tid til å blogge om Thanksgivingen på Søndag, men jeg skal prøve å få det til!

Dette var bare ett kjapt lite innlegg, for jeg lovte jo megselv at jeg skule blogge oftere! *Applaus*


HEJDÅÅÅÅÅ

3 kommentarer:

  1. Haha, woooooooow. Veldig stor applaus fra meg! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    SvarSlett
  2. Happy Thanksgiving lille solstråle !!!
    Vi er veldig takknemlige for at du er den du er og at du er der du er (for da blir Julie så glad og da blir vi også glad !!)

    SvarSlett
  3. Hei.
    Takk for fine ord og flott alt du får være med på. Håper du er bedre i foten.
    Og så ble jeg veldig glad for at har fått hilst på julenissen.Da fikk du vel ønsket deg noe slik at det blir pakker i år også. Klemmmer

    SvarSlett