tirsdag 17. januar 2012

Hadebra Lea. Jeg tror ikke vi sees igjen. Kanskje, kanskje ikke





Paa skolen min er det 3 utvekslingsstudenter. Meg, Khalid(fra Kuwait) og Lea( fra Tyskland). Snart minsker tallet fra 3 til 2. Hvorfor det? Jo, fordi Lea er bare her for 1.semester! Hun bor pa gjestehuset nesten rett der hvor jeg bor. Vi har  faktisk ikke vaert sa my sammen pa fritiden, men mye pa skolen. 










I dag hadde jeg mine forste finals: Us history og Matte. Alt er multiple choice, sa hvis jeg ikke hadde en anelse pa hva svaret var, kunne jeg bare gjette. US folte jeg gikk ganske bra. Matte derimot gikk ikke som en drom. I starten folte jeg at jeg fikk til det meste, men etterhvert ble det liten tid igjen. Derfor var jeg nesten nodt til a gjette pa de sporsmalene jeg ikke var helt sikkert pa. I kveld far jeg vite karakteren, sa hvis dere er snille far dere vite hva jeg fikk! Heldigvis sa er det jo slik at karakterene ikke teller. Sa jeg er ikke sa veldig bekymret! 

I morgen har jeg Engelsk og Sociology! Sa na er det pugge tiiiiiid. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar