søndag 15. januar 2012

Godt nyttår+ AFS camp+Julie+skolen min+ ja

Na er det sa lenge siden jeg har oppdatert, at jeg ikke aner hvor jeg skal starte. Jeg kan kanskje starte med a ønske alle sammen godt nyttår!

Nyttårsaften min var annerledes I ar. Noe som i grunn ikke var sa veldig overraskende. Den største forskjellen var vell at ingen ga klemmer til hverandre når bade langviseren og korte viseren var på slaget tolv. Jeg bare “ omg, hvorfor gir ingen hverandre klemmer”. Det var faktisk litt stusselig! Det som er morsomt med det, er at neste ar, sa kommer jeg til å legge ekstra merke til klemmene. Ja, det var litt random, men jeg følte for a fortelle det!
Unntatt av at folk ikke ga nyttårs klemmer, sa hadde jeg en brakende slutt pa2011. Egentlig er det litt feil a si brakende, fordi her sa fyrer de ikke fyrverkeri. Det er bare lov I noen stater, og Wisconsin er ikke inkludert. Når jeg tenker meg om sa var vell egentlig at det ikke var fyrverkeri den største forskjellen. Nei, vent: kanskje den største forskjellen var at jeg ikke fikk feiret den med familie og venner. Nei, den største forskjellen var at jeg ikke spiste kalkun. Eller at jeg ikke fikk sett den nydelige utsikten av fyrverkeri I Oslo. Jeg tror kanskje jeg kan si at min nyttårsaften var bare totalt annerledes enn hva jeg er vandt til. MEN JEG LIKTE DET!
Adrianne hadde et lite party. Hun inviterte mange venner over, og siden vi er ganske nærme I alder, var jo det mange av mine venner der også. Vi sminket oss, ordnet håret, sang, danset, horte på musikk, sa på tv. Ja! Jo, en ting somskjedde var at persiennen på rommet mitt datt ned. Jeg satt i stua. Plutselig hørte jeg et høyt bang! Jeg gikk inn på rommet, og der står det to jenter som har litt panikk. Jeg bare begynner å le, så da begynte de å le også. Jeg sa at alt gikk fint, og at det ikke gjorde noe. Det gjorde jo ikke det heller!
Det var ikke den eneste tingen som ikke gikk som planlagt den kvelden! Musikken ble ødelagt!!! Det var litt kjipt, men vi gadd ikke sippe av den grunn.

 Meg on min kjære vertssøter Adrianne.


                                              Her gjør vi oss klare for siste gang i 2011!
                                         Slik så jeg ut siste dagen før 2012 starter for fullt

Her er Cleveland gjengen. Fra venstre; Maddie. Hun går på basketball laget mitt forresten. Chelsea, Adrianne, Emily og meg da.


                                                         Badet vårt. yeaah


                                                  Adrianne og meg igjen.

På slutten av ferien var jeg med en venn som heter Hannah. Hun ble jeg kjent med på CC, og jeg liker henne veldig godt. Hun er veldig interessert i å ta bilder. Jeg hadde en lekse fra min photography klasse over ferien, så da bestemte vi oss for å ta bilder.
Her er noen av bildene. Skal ikke bruke alle da! 
 
Dette er Hannah.
 Vi tok bilder ved Lake Michigan


Leksen var å ta bildet av å ta bildet av et problem. Jeg valgte global oppvarming.

for 1 uke siden dro jeg Adrianne og Kate på en liten jentetur. Vi klippet håret, og spiste lunsj. Denne wrappen var veldig god!
Lea(til venstre) er 1 av 3 utveksligsstudenter på skolen min. Har Us history med henne og studyhall. Hun skal bare være her for 1.semester, så hun drar hjem på Tirsdag. Derfor brukte vi Studyhallen for å ta litt bilder.
Brukte muligheten til å ta litt bilder av skolen. Dette er kantinen
Dette er en av 3 haller. Dette er hovedgymmen "The field house"
Dette er den andre hallen.
Dette er i gangen. På skolen min har de dekorasjoner overalt. Er ikke så dumt egentlig
Dette er hovedinngangen til skolen min.
Julie var hos meg i helgen! Det var veeldig koselig. Det er bare kjempe behagelig å være med henne. Jeg føler jeg slapper av mye mer! Også er hun jo en smule morsom da! Hun kom på fredag. Altså fredag den 13 januar! Det skjedde heldigvis ikke noe uheldig med oss. Eller jo, det gjorde det; Julie festet ett håndjern på sports bh’en min. Det viste seg at man trengte en nøkkel for å få den av! Ingen panikk, Andrew fikk den løs med å bruke spisepinner istedenfor! Moro

Nesten klare for bingen!
På lørdagen var det tid for AFS mid-year camp. Vi stod opp 0745. Jeg dusjet, mens Julie begynte å gjøre seg i stand. Jeg gjorde også det etter jeg var ferdig dusjet. Vi ble ferdig likte. Gikk opp for å lage frokost. Ja, frokosten ja! Vi spiste brødskiver med leverpostei, makrell i tomat og cottagecheese! Det var himmelsk! Denne frokosten var sponset av Anine, min kjære venn fra Norge. Tusentakk Anine, det var den beste frokosten vi har spist på veldig lenge!!
Når frokosten hadde lagt seg godt ned i magesekken, kom dagens barnevakter. Det hadde seg nemlig slik at Adrianne hadde dansekonkurranse den samme dagen. Derfor måtte vi bestille barnepiker. Disse to barnepikene er to veldig morsomme barnepiker. De er nemlig vennene mine. Hehehe!
Den ene av dem kjørte meg og Julie til Sheboygan, hvor vi hadde campen. Ett veldig stort og fint hus med rar tapet. Huset hadde fin utsikt over Lake Michigan!
Hele campen var vell egentlig snakking. Jeg og Julie ble enige om at det var ganske kjedelig, men det er nok fordi de andre campene vi har vært på har vært veldig morsomme! Vi snakket om tiden fram til nå, og hva vi kan forbedre for å gjøre det beste ut av de neste 6 månedene. Det er helt sykt at vi er halvveis allerede faktisk! Tiden har gått utrolig fort, og det sies at den kommer til å gå enda fortere tiden fremover! Jeg må nok bare nyte det så lenge det varer


AFS gruppen
Vi ble hentet igjen av barnepikene; Kristin og Annette. Bestefar(pappa til Andrew) og bestemor hadde nemlig kommet på besøk og tatt med seg guttene på Wallmart for å kjøpe leker. Enda MER leker….. Anyways, de kjørte oss hjem. Og vips så var jeg og Julie alene hjemme! Vi begge elsker å være alene hjemme, så vi klaget ikke akkurat!
Vi bestemte oss til å dra til Boundies, som er bensinstasjonen rett i nærheten. Kanskje 10 minutter å gå.


Når vi kom hjem fra denne forfriskende turen, hadde grandpa,grandma og guttene kommet hjem. Grandpa og Grandma måtte dra igjen, så da ble vi barnepiker vi også. Var egentlig veldig gøy.
Vi skrek høyt, spiste cupcakes og lekte ute i snøen.

På søndagen bare slasket vi. Julie våknet klokken 8. Jeg våknet klokken 9. Vi gik til Boundies igjen for å kjøpe kaffe. Må bare fortelle at hver gang vi sa vi skulle gå til Boundie’s så ble folkets reaksjoner; «whaat, omg guys its freezing outside. Are you sure you want to do that?». Haloooo, jeg og Julie er jo trossalt fra Norge!

Hun smilte så mye på veien at fjeset hennes stivnet!
Derfor måtte vi myke opp fjeset hennes med å drikke litt kaffe. Det var godt!
SØØØØØØØØT

Fin jente +Fin utsikt= Fint bildet

På veien hjem ble det litt kaldt, så da løp vi resten av veien
Ari eeelsket å leke i snøen! Han begynte faktisk å gråte når vi måtte gå inn igjen.Stakkars guttebassen..

Julie ble attacked av Cole.

Ari ville ut å fly.

Denne uken er det finals exams. Jeg er litt stressa, men allt er multiple choice, så hvis jeg ikke vet svaret kan jeg jo bare gjette. Gotta love America  liksooom

Ønsk meg lykke til! <3

Ha en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Herlig med en blogg igjen. Og så flott at dere koser dere både sammen ov hver for seg. Lykke til final exams.Og forsett å nye dagene.

    Klemmer fra mamsen.

    SvarSlett
  2. naaaawww! GODT NYTTÅR :D
    Ser ut som du har det aldeles strålende, brakande bra som fyrverkeri...? ehe
    I LOVE YOU <3

    SvarSlett