fredag 19. august 2011

cool


Beklager for lite blogging, men har hatt det ganske travelt+at blogging ikke er min sterkeste side.
Nå har jeg vært på to cross country treninger. Jeg trente dagen før den første cross country treningen, så var ganske støl etter det. Når jeg fikk høre at dette bare skulle være en lett trening, ble jeg ganske lettet. Men for meg som ikke har trent ordentlig på  veldig lenge, så syns jeg det var litt mer en lett. Treningen startet med at trenerne fortalte litt regler, hva man burde ha med i baggen på stevner osv. Deretter gikk vi en runde rundt fotball banen for at trenerne kunne forklare hva de forskjellige flaggene betydde. Etter dette løp vi denne runden to ganger, etterfulgt at litt drill trening. Deretter løp vi en 20 minutters runde ganske fort. Såå var den treningen ferdig! :D Jeg merket at jeg ikke hadde trent på en stund, men jeg klarte meg bra. På den andre treningen var jeg kommet litt mer inn i det. Forklarer bare kort hva vi gjorde. Løp 10 min+tøyde ut+styrke+bakkeløp+tøyde ut+ løp 10 min.

I dag skal jeg på Time Trial. Time Trial er en test hvor de skal fordele lag. Vi løper 4 kilometer og de 8 beste av jentene og guttene kommer på Varsity, mens resten kommer JV.

Nå rekker jeg ikke blogge mer-eller legge inn nye bilder, så det blir ett bilde av meg,mommy og daddy på flyplassen. Goooooodbye

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar