fredag 12. august 2011

Endelig


(Dette avsnittet ble skrevet i går, før jeg hadde møtt vertsfamilien) I skrivende stund sitter jeg på rommet sammen med Julie og Eveline, for vi venter på at vi skal på informasjonsmøte. I dag våknet jeg klokken 5, og jeg bare” okei, jeg må sove litt mer” også sov jeg til ca 6. Jeg gikk på do, og der står lille søte Julie! Hun hadde vært våken 2 timer ca så jeg var ikke den eneste som våknet tildig! Flyturen gikk fint. Etter mye hokkus og pokkus fikk jeg og Julie sittet ved siden av hverandre. Fyturen gikk mest i å lese blader, gå på do, gå på tur og selvfølgelig slå Julie i Tetris(neida, jeg gjorde ikke det assa) Når vi kom fram, måtte vi stå i kø i nesten 2 timer for at de folka skulle sjekke visumene til alle som skulle besøke landet. Det var 2 laaaange timer. Etter dette kjørte vi buss til leiren. Hele buss turen gikk til å sove, og når vi kom fram var det nesten rett i seng.

Som sagt, så skrev jeg avsnittet over når jeg var på leiren. Men nå kan dere bare gjette hvor jeg er nå! Sitter i stuen hos vertsfamilien min!!! Jeg liker de godt, og de er veldig koselige og morsomme! Jeg får ikke tid til å blogge så mye-hvertfall ikke de første dagene. Når jeg først har oppe pcen, så blir jeg litt forstyrret fra de minste og derfor tar det litt lengre tid enn hva det ellers ville gjort.
I dag skal vi kjøre for å hente litt sengetøy osv. Jeg vet ikke helt hvor, men vi måtte kjøre nesten 2 timer!
Skal prøve å oppdatere dere senere!

 Meg og Julie på flyplassen i København
 Utenfor skolen vi var på campen
 Rommet mitt på campen
 Hele gjengen som var på campen
Neida, ikke selvutløser i det hele tatt. Sitter forresten på rommet mitt på leiren!

1 kommentar: