tirsdag 9. august 2011


Pakking

Nå er det bare noen timer igjen her på Neosdden for min del. Det har vært veldig hektisk, men heller det framfor å måtte kjede seg de siste dagene før jeg reiser! I går var Jeanine på besøk, Thea og Jenny kom innom, deretter kom lille Linnea på besøk og på kvelden dro jeg igjen til Jeanine og Nicklas for å si hade. I dag har jeg vært på Goodbye frokost hos Julie, og deretter Goodbye -Solveig hjemme hos meg. Utrolig koselig  at så mange ville si hade,setter stor pris på å ha så mange flotte, fantastiske, snille, trofaste, morsomme( and so on) venner!! Kommer til å savne dere massemassse! <3
Resten at kvelden skal jeg bare bruke på å være med Mamma og Pappa. Synd bare ikke Olav er her. Meeeen jeg overlever nok :)


Jeg har både pakket håndbagasjen og bagasjen, og de blir nok litt tyngre enn det som er anbefalt. AFS anbefaler 20 kilo, men at det er lov med 23 så lenge jeg ikke skal fly videre når jeg kommer til USA. Nå veier kofferten min akkurat 23 kilo, men får ingenting ettersendt så føler det liksom er greit.

Vi skal møte på Gardermoen klokken 0900, og vi må derfor dra hjemmefra 0630(!!!). For dem som lurer skal jeg stå opp 0515(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) Flyet går 10.August 12.120, hvor flyet går til København, og deretter videre til Chicago klokken 1545. Vi lander i Chicago 1735 lokal tid. Norsk tid blir det 11 August klokken 0025. Etter at vi har landet skal vi på en slags camp, som varer til dagen etter. Denne campen ligger i Milwaukee, og vi må derfor kjøre buss. Dagen etter, klokken 1600, lokal tid, kommer familien min og henter meg!!!!!! ÆÆ, jeg gleder meg :D

Her er noen bilder som dere kan kose dere med:  

 Gaver til vertsfamilien
 Kofferten(på det tidspunktet var den ikke heelt ferdig pakket)
 <3
 <3
 <3
 <3
 <3
 <3
 <3
 <3
 <3
<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar