lørdag 13. august 2011

Tuddeluu


Helllluuuuuuuuu!
Tenkte bare jeg skulle oppdatere litt.  Blir bare litt hva jeg har gjort i går og i dag , med andre ord- ikke så veldig festlig!

I går var jeg Adrienne og Kate på Walmart. Den var huuuge! Var sånn alt i en butikk, kan minne litt om Coop obs, bare mye større og med mye større utvalg. Deretter dro jeg, Adrienne og to av hennes venninner på bensinstasjonen for å spise is. De introduserte meg også for tv serien Glee, så vi så 4 episoder. Holdt på å sovne under den siste episoden for tidsforskjellen mellom Norge og USA gjør meg ganske trøtt på kvelden-men det blir bedre dag for dag!

I dag fikk vi besøk at Kate’s søster og hennes kjæreste som skulle løpe marathon med Andrew. Alle sammen ble med å heie, noe som var gøøy! :D
Blir ingen bilder i dag fra marathonet,  men kanskje det blir noen i morgen. Dere får heller kose dere med dette bildet som er inngangen på leiren vi var på. Kjeeeeeeeeempe  interessant.

1 kommentar: