onsdag 24. august 2011

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeei :DD

Nå tenkte jeg å oppdatere litt, for å fortelle hva jeg har gjort de siste dagene.På mandag var jeg på Cross country trening. Først hadde vi vår vanlige oppvarming, som er to rundet rundt fotballbanen+drill øvelser+litt styrke. Etter dette skulle vi løpe! Vi skulle ikke løpe 1 mile, vi skulle ikke løpe 2, heller ikke 3 eller 4, ikke 5, men 6 miles!!!! 6 miles= 9.656064 km! Var faktisk ikke så ille. Kom til ett punkt der du følte du kunne løpe forever! Etter dette hentet Kate og Andrew meg opp, og vi dro for å se på mobiltelefon for meg. Ønsket meg egentlig Iphone, men de hadde ikke iphone uten bindingstid. Så derfor ble det LG Android telefon istedenfor. And guess what, I LOVE IT! Har ikke så mange kontakter enda, men jeg får flere og flere. Etter dette dro vi til en sports butikk, for jeg trengte noen nye trenings t-shorter. Deretter dro vi på en restaurant(husker ikke hva den het) og der spiste jeg quesedillas. Da vet dere det! Deretter dro vi hjem, og så to episoder av Glee. Adrienne looves it! Etter å ha sett noen episoder, kan jeg faktisk si at jeg elsker det jeg også!

I dag har dro jeg til en som heter Meghan. Hun bor nesten ved skolen. Ca 5 minutter med bil. Der var jeg sammen med Kristin, før vi dro på CC trening. Veeldig koselig :)

Det var bare en liten oppdatering! Ikkenoe bilder i dag heller. oooops. Kommer nok et bildedryss snart! hejdåååå

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar