fredag 9. desember 2011

Blogging pa skoleeeeeen!

I skrivende oyeblikk sitter jeg i Studyhall pa Sheboygan North High School. Studyhall er den siste klassen jeg har for jeg enten drar hjem, eller som i dag: Basketball trening. Studyhall er en klasse hvor du kan gjore hva du vill. Det smarteste er jo selvfolgelig a gjore lekser, men siden det er fredag, sa har jeg ikke lekser! JIPPI!
Forst sa tenkte jeg at jeg kanskje skulle ta en liten lur pa pulten  min, men sa bare: Omg, nei. Jeg kan jo blogge til mine sote blogglesere. Og her sitter jeg da. Pa Studyhall laereren min sitt kontor og blogger til dere. 
Jeg provde a finne ut om jeg kunne bruke webcammen, men jeg fant det ikke ut... Saaaaaaa, med andre ord: Ett bildelost innlegg. 

I dag, som sagt, skal jeg pa trening. Treningen starter. Når treningen starter og slutter, avhenger fra dag til dag. For det er nemlig litt sann Nesoddhallen opplegg. Altsa at alle skal skvises inn i en travel timeplan.
Uansett, treningstidene varigerer fra 330-530 til 530-730. Sistnevt er jeg ikke sann megastor fan av. Grunnen til det er at siden jeg bor ca 15-20 minutter unna skolen, rekker jeg savidt hjemmom for jeg ma sette snusen tilbake til Sheboygan North High School igjen. 

Etter at treningen er ferdig i dag, skal jeg pa pizza party med min "Tante" familie. Alle studentene fra AFS far hver sin tante familie. De skal liksom ringe minst 1 gang i maneden, for a hore om alt star bra til. Min "Tante" familie bestar av en artig skrue(far), og en sot skrue(mor).

I morgen. I morgen. I morgen. I morgen er det lordag. Lordag. Lordag. Unnskyld, jeg bare fikk en liten sperre om hva jeg skulle skrive om na. Okei. Sa uansett.. I morgen er det lordag. LORDAG! Fikk dere dere med at det er lordag i morgen? Pa lordag skal jeg sove leeeenge. Deretter ma jeg passe mine to sosken, fordi Adrianne har nemlig danse konkurranse! Hun er ikke nervos ellernoe assa. Kate og Andrew skal ogsa bort, siden de skal pa Bon Iver konsert. Saaaaa, jeg blir forlatt hjemme med sotnosene.  Jeg skal ikke passe de mange timene, for klokken 0430 gar nemlig basketball bussen til Oostburg for a bringe 11 kamp-klare jenter til sin tredje kamp! jippiipipipijejeje

Pa sondag er det AFS Christmas party. Vet ikke sa mye om det, men siden navnet innholder party, sa kommer det nok til a brake los!!!!!!! jipipipipipipijejejjeeee


Na er klokken forresten 2;42. Det vil si at det er 23 minutter til skoleklokken ringer. Kari og Knut er forstemann ut, SPRUT UT SPRUT UT, de er forstemann uuuut.. hehehehehe


I dag hadde jeg matte quiz. Vi er inni "The hardest chapter in the whole book". Med andre ord; VANSKELIG, MYE JOBB, OPPGITTHET og kanskje en darlig karakter? Det far jeg nok svar pa,pa Mandag. NEI UFFF. Jeg blir nesten litt kvalm av a skrive om matte jeg. Blir ikke du ogsa? Jeg tror jeg bytter tema jeg...

Det er litt synd at jeg ikke finner webcameraet her, for ellers kunne jeg vist fram den NYDELIGE avtaleboken min. Det er en bok, som alle far. Her skriver man inn lekser og andre morsomme ting. Jeg liker a dekorere i den. Jeg pleier a gjore det i US History klassen, for laereren snakker HELE timen. Heldig for boken min. 
Jeg kunne ogsa tatt ett bildet av eple-skrotten min. 

WOW, jeg glemte nesten a skrive om AFS dinner greia jeg hadde pa Onsdag!! Jeg, Adrianne, Cole,Ari og Kate dro til Mayor's restaurant. Der motte vi 6(?) andre AFS studenter+ dems familie++++. Det var veldig koselig. Det ble holdt taler, spist, tatt bilder. Jeg satt pa bord med Alessandro fra Italia og Khalid fra Kuwait. I tillegg til deres familie daaaa. 


Neste uke ser timeplanen min slik ut:

Mandag: Trening fra 330-530
Tirsdag: 10;00: Bilde av alle utvekslingsstudentene til Yearbook+Baskettball kamp i Depere
Onsdag: Trening fra 530-730
Torsdag: Christmas lunch med Lea(Tyskland), Khalid(Kuwait) og raadgiveren. Pizza star pa menyen. + Trening fra 330-530
Fredag: Trening fra 340-530
Lordag: Baskettball kamp. NORTH VS SOUTH. Det er arets happening. South og North er jo liksom fiender. 
Sondag: Adriannes bursdaaaaaag! Hipphipphurraaaaaaaa. 

Tror dere jeg husker alt dette i hodet mitt? Neeeida. Det trenger jeg ikke! Jeg kan jo bare skrive alt ned i min elskede avtalebok. Nar jeg kommer hjem til Norge igjen(som forresten er om 200 dager), saa skal jeg kjope meg en sann bok. Det skal du ogsa, ikke sant Julie Glimsdal? Vi ble nemlig enige om det sist gang jeg var med henne. 

Tiden gar veldig fort na, spesiellt na som basketten har startet. Sa unnskyld hvis jeg ikke blogger sa mye+sender koselige meldinger til alle osvosvosvosv. 

Tusentakk for kommentarer forresten!!! Det er veldig morsomt a lese kommentarene deres.

Na er klokken 3:00, sa na er det pa tide a logge av. 

Blir nok ett nytt innlegg snart! Forhapentligvis med bilder :)


SMASK pa dere!

1 kommentar:

  1. Det hadde vært så morsomt om du ikke hadde lekser hver dag, sånn at du kunne skrive et innlegg i study hall hver dag. Da hadde hele verden blitt glad, og det hadde kanskje blitt fred i verden også. Tenk så stor forskjell du kunne gjort. Ehm.. neida. Du er søt. Og ja, vi skal på avtalebok shopping i Oslo. <3

    SvarSlett