fredag 16. desember 2011

Helgen for julaften!


Jeg har ingen lekser. Det er studyhall tid. Ingen kan snakke sammen. Jeg kan alltids lane laereren min sin pc. = BLOGGING! 

I gar kom Grandma pa besok. Hun hjalp meg litt med matte. Det ble satt stor pris pa! I dag er det trening rett etter skolen. Derfor skal jeg snart spise en banan, slik at kroppen er klar for a yte sitt beste! Treningen slutter 530, men jeg skal ikke rett hjem etter det. Jeg skal nemlig pa basketball PASTA PARTY! Alle tar med seg litt mat eller drikke, sa det blir ett sakalt koltbord. Vi skal nok sikkert leke noen leker ellerno ogsaaa! 

I morgen er det NORTH VS SOUTH! North og South er liksom veldig store fiender, fordi vi er fra samme by. Sa det blir stemning! Sosteren til Kate+kjaeresten og Grandma( mamman til Kate) kommer pa besok, sa da blir det full rulle! Pa sondag har Adrianne bursdag, sa da blir det nok en liten feiring av noe slag. Er forsatt ikke helt avklart hva som skjer. 

 Jeg har en veldig deilig haandkrem, som jeg har i sekken min hele tiden. Jeg pleier a smore hendene mine med denne "sweet petals" luktende handkremen fra Bodycology nar jeg kjeder meg, eller har torre hender. Nesten alle har enten en handkrem, en handdesinfeksjon, eller begge, i sekken.
 Jeg er i Studyhall laereren mitt sitt kontor. Jeg er kul!
 Min kjaere vannflaske holder meg alltid med godt selskap
 Nar jeg jobber pleier jeg ofte a sette opp haret mitt i en slik dott. Det er deilig a fa haret vekk fra ansiktet.
Nar jeg forst er inne pa temaet haar, er Amerikanere SYKT opptatt av hvordan haret dems ser ut. Ingenting er viktigere enn haar. De kan liksom ga kledd i en sopplepose, sa lenge haret dems ser bra ut. Jeg bryr meg egentlig ikke sa my om hvordan haret mitt er stylet. Vil bare at det skal vokse(!!!).
 Mitt "Spider man" penal. Det er vertsbroren mitt sitt gammle penal, som jeg hadde tenkt til a bruke til jeg fikk kjopt meg ett eget. Men hva er vell vitsen med det? Spider Man er jo mega kult!
Hehehehhehee


Amen!

2 kommentarer:

  1. FINT PENNAL! Det har du ikke fortalt om før!! Lykke til på kampen snuppelupp. <3 Når vi snakker om håndkrem så kan jeg vil si at du minte meg på at jeg burde skaffe meg en. Jeg har tørre hender for tiden.

    Og du, vær så snill og blogg litt mer da, det er gøy å lese også virker det som om du lever. <3 <3 <3

    SvarSlett
  2. Jeg har marathon i blogglesing i dag. For jeg har mye å ta igjen. Fikk ikke lest så mye for Før jul var en tøff tid for meg, både for det var ekstemt mange stabler med studentoppgaver å lese og fordi min kjære lærer og mer og mer bestevenn Clive Robbins døde 7 Desember. Mamma og jeg var å besøkte han ved disse tider i fjor for vi trodde han skulle dø da. Men vi hadde med røkelaks, masse bilder fra hyggelige turer og walkman CD spiller som vi satte på ørene hans når vi dro. Dette ble han så inspirert av at han levde et år til. Dere kan lese om han her: http://www.nordoff-robbins.org.uk/news/memoriam-clive-robbins-1927-2011
    Ganske sterk story hvis dere leser kapitelet: Born into a bakers family. Den historien var lenge en hemmelighet som jeg, som en av de aller nærmeste vennene som viste om.

    Savner Clive. Møtte du han Solveig år han var her sist i 2008? Men jeg har fått mange gode minner, visdom og varme som jeg tar med videre.

    Han var en sånn leken og morsom gledesspreder som deg Solveig!
    PS. Syns du bør beholde Spydermann penalet. Ikke mange på din alder som har så tøfft penal!

    SvarSlett