søndag 4. desember 2011

En elskbar helg hos min elskede Julie

MacKenzie dusjer, Julie sminker seg og jeg ligger i sengen til Julie. Vi skal snart på shopping i Appleton, men først må jo alle gjøre seg klare!

I går var det den store Cookie-bake dagen. Vi bakte sikkert i 7 timer i strekk. Vi ble ganske Cookie-trøtte på slutten for å si det sånn. Vi bakte 7 forskjellige sorter, alle like gode! Hovedingrediensen var definitivt PEANØTTSMØR. Nesten alle deigene innholdte peanøttsmør. Ikke at det ikke er godt, for det er nemlig SUPER godt! Skulle ønske dere kunne få smake, men det er jo litt vanskelig å smake gjennom bloggen.

Jeg hadde min første basketball kamp på torsdag. Vi vant 61-11! Så med andre ord, vi banket dem! Selvom vi banket dem langt ned i støvelen, var treneren forsatt veldig skuffet over oss. Altså ikke på enkeltspiller, men på laget som helhet... Syns det var litt teit jo. Vi vant jo liksooooooom
Jeg fikk spille litt, noe som var egentlig veldig gøy. Jeg spillte ikke så lenge, men det lille jeg spillte lærte jeg masse. Blant annet at jeg skal gå etter ballen og ikke spilleren... hehe ehe ehehe hehe

Nå er det tid for meg og Julie å spise frokost. Så jeg må desverre forlate dere. Synd, men sant!

Tenkte bare å blogge litt, fordi når jeg kommer hjem har jeg masse å gjøre. Må selge cookie-dough før det blir mørkt+ta ut julepynt+gjøre lekser. = Kanskje ikke noe ordentlig blogginnlegg på dere. Synd, men sant

Smask fra meg og Julie :D :D D:D

3 kommentarer:

  1. Høres ut som du har hatt en fin helg <3 Alle vil at du skal komme tilbake snart :)

    SvarSlett
  2. Jeg hadde en FANTASTISK helg! Gleder meg til å komme tilbakeeeeee <3

    SvarSlett
  3. Det er veldig koslig at i tillegg til at dere har flotte vertsfamilier så har hver av dere verdens beste besteveninne temmelig rett rundt hjørne. Så uansett hva dere har på hjertet så kan dere både gråte og le om det. Ser ut som det er lite gråting på disse bildene og vi er VELDIG GLAD for dere og i dere! Hilsen Papselapsen

    SvarSlett