torsdag 22. desember 2011

Gledelig juleferie!

I dag er det siste dag for juleferie!HURRRAAAA! Det skal bli deilig det. Har trening nesten hver dag, selvom det er ferie,men det gjor ikke saa mye egentlig! Da far jeg jo mott vennene mine.
 I dag er det kort dag pa skolen, sa i hver klasse er det bare tulle-undervisning. Nesten alle har klasser hvor de har "Christmas parties", men jeg har ikke hatt en eneste en.  Pa disse christmas partiene sa har folk med seg cookies, eller annen mat. Det er mange klasse som har slike fester veldig ofte. Spesielt Franks, Spansk osv. Syns det er litt rart,for det har jo ikke saa mye med undervisningen a gjore. Men sann er det nar man gar pa skole i Amerika. 
Jeg fikk forresten sann kjaerlighet ting. I to klasser. Jeg tok 1 med pepperminte smak, og en med kirsebar  smak. 
 Slik ser avtaleboken min ut denne uken. I dag har jeg kamp! I morgen drar vi til Menamonie, og pa lordag er det JULAFTEN! 
 Neste uke. Trening fra 9-11 nesten hver dag. Det gjor meg ingenting, det er jo JUUL!
 Jeg fikk tilbake mine "Journals". Fikk 40/40 poeng. yeah
Photobooth er goy

1 kommentar:

  1. Da var jeg i mål med blogglesningsmarathon min. Og jeg er veldig stolt av min kjære datter som skriver så morsomt og hjertelig! Dvs jeg er vel litt deppa for jeg begynner å lure på om hun er morsommere enn meg selv. Men nå har jeg begynnt å ta masse Møllers tran igjen, så da får vi se...

    44 varme juleklemmer til basketspiller 44 !

    SvarSlett