søndag 18. desember 2011

Ett forsinket innlegg om AFS Christmas Party++? JA


Hei dere! Forrige Søndag skrev jeg en kladd som jeg skulle publisere på bloggen min. Jeg skrev det ganske sent på kvelden, så jeg fikk ikke gjort den helt ferdig. Mandagen kom, og jeg hadde ikke tid til ågjøre den ferdig, eller publisere det jeg hadde. MEN det er jo litt bortkastet å bare slette det jeg skrev. Så her har dere det jeg skrev:


Da var helgen over og en ny spennende skole uke ligger foran meg. Skulle egentlig ønske denne skole uken ikke kom så brått på, men jeg ser det fra den positive siden; Da går det fortere til neste helg! Neste helg har nemlig Adrianne(Min kjære vertsøster. Tilfelle dere ikke visste det)BURSDAG! Hun blir 16 år. Sweet sixteeeeeen :D Når man er 16 år i USA,  har det seg slik at man kan ta bil lappen. Det vill si at det ikke er lenge til livet til Solveig og resten av vertsfamilien min blir MYE enklere! Jeg bor ca 20 minutter unna skolen, så det er alltid mye planlegging som skal til, slik at min vertsfar Andrew og verstmor Kate skal få slippe å kjøre fram og tilbake til skolen dagen lang!
Da kan jo bare Adrianne komme seg selv hjem fra treninger. Hun kan også dra til venner uten at de trenger å kjøre henne. AWESOME!

Hvilken dag er det i dag, hvilken dag er det i dag? Er det Lørdag? NEI. Er det Torsdag? NEI. Er det søndag? JA. Det er søndag 11 Desember! I dag har det vært en fin og avslappende dag. Ganske deilig igrunn. Jeg og Adrianne var alene med guttene denne morgningen, fordi Kate og Andrew sov på hotell, fordi i går var de på Bon Iver konsert. Derfor kunne vi ikke sove så lenge som vi kanskje hadde ønsket. Vi stod opp. Spiste frokost. Hmm. JO! Jeg vasket klær. Jeg vasket badet til meg og Adrianne. Jeg ryddet rommet. Jeg slæsket på facern. Jeg og Adrianne sorterte arvede klær. Endte med at klesskapet mitt ble 4 topper og en shorts rikere. Jipppiiii. Klokken 530 ble det stress. Det var fordi vi skulle på denne AFS christmas pary tingen. Det vi ikke visste var at vi måtte ha med en gave og mat. Så vi måtte dra 15 min før vi egentlig skulle. Derfor endte det med at vi måtte klæsje på litt sminke, og først hive av oss klærne. De arvede klærne. Før vi kastet på oss noen andre klær.
Gaven jeg hadde med meg var en sjokolade. Vi måtte ha med gaver fordi vi skulle leke pakke leken! PAKKELEKEN! <3 Maten vi tok med var potetsalat. Jeg er egentlig ikke så glad i potet salat jeg.

Det var det jeg hadde for den gangen!



I know you are reading my blog, Chelsea. So why not post a picture of you? yeeaaaah

2 kommentarer:

  1. De er kule de jernbane bildene dine, Solveig, men når kommer toget ?

    SvarSlett
  2. Enig Magnar. Jeg er også litt redd for at det toget skal komme. Hilsen Ner Vøs

    SvarSlett