lørdag 10. desember 2011

Lørdag 10 Desember! DESEMBER???

Det er litt sykt at det er desember. Det føles IKKE ut som om det er desember! Det er ikke ett eneste snøfnugg ute jo... I tillegg har jeg vanligvis julefølelse på denne tiden hjemme, men har ikke ett snev av julefølelse foreløpig!

Jeg låner pcen til Andrew. Derfor blir det litt bilder på dere! omg lisssoooom


Det er kamp idag! Her har jeg på meg borte drakten. Jeg likte håndball drakten vår bedre!

Adrianne har danse konkurranse i dag, så jeg fikk denne t-shorten. Sheboygan North Varsity Dance Team. GO ADRIANNE!!!

Dette bildet tok jeg for min Photography klasse. Den hang i gangen en stund. Var til å med en lærer som spurte Andrew(læreren min i photography) om han kunne få en ekstra kopi. Må jo skryte litt da vetttuuu
Til venstre for sengen min, så har jeg en bildevegg av alle de personene som jeg er glade i! Jeg liker igrunn å ha bilder på rommet mitt. Jeg har tenkt til å printe ut enda flere faktisk!
I dag har jeg vært vikar for julenissens hjelpere! Jeg liker den jobben
Enda ett bilde av meg i drakten. Tilfelle dere hadde glemt at jeg har baskettball kamp i kveld!
Nok en gang ett bilde av meg i baskettdrakten


I tillegg til å jobbe for julenissen, har jeg også vært på postkonteret og levert pakken som skal hjem til mitt kjære hjemland; Norgeeeeee. 
Jeg fikk også ett lite rydde og vaske KICK, så det har jeg også gjort denne strålende lørdagen!



4 kommentarer:

  1. Så flink du har vært, skikkelig effektiv. Vi heier på deg og for første gang skal det komme pakke i posten fra nissen i amerika- heldige, ja så klart.Klem fra mamma

    SvarSlett
  2. Åååååh, så søt! Du er en flink bildeblogger altså. Tommel opp <3 men er du helt sikker, ikke et snev av julefølelse??????

    SvarSlett
  3. Tusentakk Mamma :D Ja, dere burde glede dere. Jeg vet at pakken deres er i Chicago allerede. Johoo

    Ntååå, takk Julierattataa <3 hmm, trist å si det, men nei... Har igrunn ikke julefølelse. Men er det ikke meningen at det skal være en annerledes jul? :D

    SvarSlett
  4. Kan du ikke legge inn et bilde til av den basket drakten, Jeg har glemt hvordan den så ut!

    SvarSlett